• BMC gaat samenwerking aan met FC Den Bosch en Voetbalsupport.
    Voor het nieuwe seizoen is vv BMC een nieuwe samenwerking aangegaan met FC Den Bosch en Voetbalsupport. Met deze samenwerking wil FC Den Bosch samen met Voetbalsupport de regio in gaan met als doel, het professioneel opleiden van jeugdvoetballers binnen hun eigen omgeving en binding creƫren bij spelers en de club.

Missie van Voetbalsupport
    Met deze samenwerking zal de jeugd van BMC de kans krijgen om professioneel te trainen zonder daarvoor de club te hoeven verlaten. Hiermee wordt de jeugd t/m 12-13 jaar oud onder een vergrootglas gezet. Voetbalsupport vindt namelijk dat elke speler de kans moet krijgen om zijn/haar voetbaldroom na te streven zonder daar de directe omgeving voor te moeten verlaten. Vaak zie je dat jonge voetballers de vereniging vroeg verlaten voor een voetbalavontuur en daardoor veel moeten laten vallen zoals vrienden, school, maar ook de binding met de eigen voetbalvereniging. Met deze samenwerking komt FC Den Bosch naar BMC toe in plaats van andersom.

FC Den Bosch Academy
    Professioneel trainen bij de eigen vereniging, zonder daar je omgeving voor te verlaten. Met de FC Den Bosch Academy komen gediplomeerde en gekwalificeerde trainers wekelijks naar BMC BERLICUM toe om training te geven aan spelers die dat willen. Deze trainingen zijn voor iedereen van 7 t/m 12-13 jaar oud, ongeacht niveau, jongens Ć©n meisjes.

Eind september gaan we dit starten en binnenkort kun jij je daarvoor inschrijven! Stay Tunedā€¦

Samenwerking
    Met deze samenwerking verbindt BMC zich als partnerclub met FC Den Bosch als BVO in de regio. De samenwerking is gericht op het verbeteren van het verenigingsvoetbal en geeft voetballers te kans om zichzelf te ontwikkelen binnen eigen omgeving. Een samenwerking om de breedtesport te ondersteunen en tegelijkertijd de binding met spelers Ć©n voetbalclubs in de regio te versterken.

De inschrijfpagina is inmiddels ook live. Dit kan via www.voetbalsupport.nl/voetbalschool/bmc

Voor vragen hierover kun je terecht bij Bas Altena, voorzitter van de Technische Commissie via bas.altena@vvbmcberlicum.nl